Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.08.2010 12:44 - Интервю с Бил
Автор: djulito Категория: Забавление   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
0



Спомняш ли си как реагира, когато за първи път видя първата част на “Артур и минимоите” на кино и чу глас си?

Бил: Трябваше да свикна да чувам собственият си глас, защото не го харесвах изобщо. Ето защо бях много критичен, когато трябваше да работя по филма. Но след известно време бях наистина горд и си помислих: "Уау!". Веднага си спомних дните прекарани в студиото за синхронизация и колко много работа е това. Но знаех и колко забавно беше, и можех да се наслаждавам докато гледах крайния резултат на екрана.

***********************************

Радваше ли се, че ще заемеш гласа си за втори път на малкия авантюрист, "Arthur and the Minimoys - The return of the bad M."?

Бил: Разбира се, бях много развълнуван. Синхронизацията е все още малко нова за мен, не съм запознат с нея, както с пеенето. И когато видях филма се почувствах като у дома. От първата част имам отношение към Артур и наистина исках да му заема (озвучавам) гласа си отново. По някакъв начин това също е мой филм и се чувствам отговорен за Артур.

***********************************

Имаше ли някаква представа, как ще се развие действието във втората част?

Бил: Не, бях напълно любопитен преди всичко какво ще стане с Артур и Селениа. Края на филма ме изненада, не забелязваш, че наближава (демек, че е много увлекателен). Във всеки случай, публиката ще има нови изживявания с Артур.

***********************************

Би ли казал, че Артур се е променил?

Бил: Определено е пораснал, най-вече от всички преживявания, които му се насъбраха в първия филм. За възрастта си е придобил опит с много лоши неща. Това го прави по-зрял. Освен това придобива голяма отговорност след като спасява минимоите в първата част. Той го взема доста сериозно, защото обича минимоите, а също и иска да защити Селениа, защото е влюбен в нея.

***********************************

Имаш ли любима сцена от новия филм?

Бил: Една от любимите ми сцени определено е, когато Артур целува Селениа за първи път. Артур посещева минимоите по-късно от очакваното и Селениа е много тъжна. Той е уплашен, че я е разочаровал и, че тя има напълно погрешна представа за него. Но той винаги мисли и се тревожи за нея. Когато най-накрая се целуват – много емоционална сцена- забелязваш колко лудо влюбени са един в друг.

***********************************

Бягаш ли по-различно през тревата, сега след като знаеш, че минимоите живеят там?

Бил: Е, аз не съм някакъв откачен на тема природа, но в този случай това не е лошо, не е нужно да се обвинявам, че съм наранил някой от минимоите. Затова ви давам един съвет: Преместете се в градовете и оставете минимоите в горите и по поляните на мира!

***********************************

Светът на тези малки същества е напълно чужд за теб?

Бил: В известен смисъл, да. Защото когато вземете да гледате филма се появява внезапното желание да станеш минимой в себе си. Изведнъж искате да спите в цвете или да летите наоколо с калинка. Такива сцени превръщат приключенията на Артур в истинско преживяване.
 


Тагове:   интервю,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: djulito
Категория: Забавление
Прочетен: 22931
Постинги: 12
Коментари: 4
Гласове: 3
Архив