Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
11.08.2010 12:38 - Интервю с Tom Kaulitz
Автор: djulito Категория: Забавление   
Прочетен: 1218 Коментари: 0 Гласове:
0



Мах:Какви жени предпочиташ?

Том:Първо, нямам  определен тип за жена .Блондинка,Брюнетка или Червенокоса-не 
ми пука.И второ,ако търся точно определен тип значи трябва да съм идиот за да ме
интересува това.Сериозно просто трябва да си паснем.Въпреки че....нищо няма значение .В дългите връски,които аз нямам е точно така,но за една нощ наистина
няма значение.Всеки който казва обратно лъже.

Мах:С коя известна жена би искал да прекараш една нощ?

Том:Добре много имена ми идват на ум:близначките Олсън,Анджелина Джоли,Джесика
Алба и трите момичета  Mansion от Playboy.

Мах:Как съблазняваш жена?

Том:Ще бъде лажа,ако кажа,че имам определен номер.Правя го  както ми дойде.
Лесно е да разкажа за мен.

Мах:Какво тев вазбужда?

Том:Аз съм типичен ловец и колекционер.Трябва да превзема жената.Обичам когато тя 
действа като незаинтересувана.

Мах:И какво те спира?

Том:Мръсния разговор!Жените трябва да говорят по-малко в леглото!Крещенето е добре.

Мах:Аброя на фенките искащи да си легнат с теб?Кои могат да го направят и кои не?

Том:Немога да изключа никой.Но,времето ми е ограничено,за сажаление деня има само 24 часа.

Мах:Някога влюбвал ли си се?

Том:Не никога.За да бъда честен аз не вярвам в любовта.Освен любовта за една вечер.

Мах:Каква беше най-дългата ти връзка?

Том:Мисля,че беше 2 години.От тогава не по-дълги от 2 дена.

Мах:Необикновено място на което си правил секс?

Том:Хмммм....В полето(смее се ).Тогава ме ужили нещо.Беше ужасно.Мразя буболечките.Предпочитам да правя секс в къщи,но и на всяко друго място става.




























Тагове:   интервю,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: djulito
Категория: Забавление
Прочетен: 22903
Постинги: 12
Коментари: 4
Гласове: 3
Архив